W SŁOWIE "BLOG" SŁYCHAĆ WYRAŹNIE SZUM LANIA WODY. JEDNAK BEZ WODY NIE BYŁOBY ŻYCIA NA ZIEMI...

Trudno powiedzieć, że...

życie domagało się powstania tej książki. Chyba życie rozwiązłe autora, który problematycznym z niej dochodem pragnąłby uregulować swoje lekkomyślne długi
(Stefan Wiechecki "Znakiem tego")

czwartek, 11 kwietnia 2013

Teoria i praktyka zamachu




Telewizja Publiczna zaczyna mieć poczucie misji?!...   
Wykonuje pracę zleconą (umowa śmieciowa) dla amabasady Federacji Rosyjskiej?!...
Bada, niezależnie, opinię publiczną?!... 

A może ktoś się jednak pod nią podszywa - na podanej stronie nie znalazłem regulaminu SONDY z NAGRODĄ. Ani takiego konkursu w ogóle.  
Nie ma takiego konkursu!... Najwyraźniej... 

Poguglawszy nieco hasłem: "sms 8068" znalazłem jednak sporo informacji stawiających uczciwość Telewizji Polskiej pod - delikatnie mówiąc - znakiem zapytania. 
Przede wszystkim zaś dowiedziałem się, że odesłanie obojętnej odpowiedzi na drążące Publiczną Telewizję pytanie - a właściwie: pod podany numer! - oznacza zgodę na otrzymywanie płatnych (prawie 5 zł sztuka) esemesów. Tak jest!... Dostanę kolejnego smsa o bardzo istotnej treści, powiedzmy: "biedroneczki są w kropeczki, tak czy nie?" (bo akurat, o czym nie wiem, TVP ma jakiś barter z Olbrychskim) i za to wyróżnienie - że akurat mnie pytają - zapłacę.
I o to chodzi!...
Nikogo tak naprawdę w TVP nie interesuje co ja myślę, czy nie myślę o ewentualnym zamachu w Smoleńsku... Mają to dokładnie gdzieś, jedyny zamach jaki ich interesuje to ten - skuteczny - na moje, twoje, pani, pana pieniądze!...
To niewątpliwy zamach. 



Natomiast pytanie: czy ludzie pozbawieni elementarnej wrażliwości mogą kierować instytucją kultury jaką jest TVP?! ma oczywiście charakter retoryczny.

Gołym okiem widać, że nie tylko mogą, ale że właśnie kierują...
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz